Ecmgn Busrasahinnn zaten tayt için kesinlikle penti aşırı rahat yokmuş gibi lcw dn almadım gördüm diye söylemiştim 😊
Mltm07 Busrasahinnn ben butun hamileligimi lcwaikinin hamile taytlariyla gecirdim 😅 esnek tayt iki tane bulmustum bir siyah bir lacivert aldim
rabiaegilmez Hamile taytları iç gösteriyor mu yaa pantolon almak istemiyorum tayt üzerine kazak vs ile geçiştirmek istiyorum 🤦🏻♀️
Busrasahinnn rabiaegilmez ben denedim gösteriyordu lc taytlarını pek sevemedim o yüzden de tayt bulamıyorum
Elfvli Busrasahinnn kendi taytlarimi giyiyorum. Hic hamile tayti almadım. 35 haftalık hamileyim. Uzerine de sweatshirt lerimi giyiyorum.
Ozge Busrasahinnn geçenlerde defactonun sitesinden aldım iki tane. Güzeldi indirim vardı ama hala var mı bilmiyorum
iremss Busrasahinnn ben normal bedenimden büyük alıyorm karnımın üstüne kadar çıkıyo normal zamandaki bedenimde giydiklerim dediğiniz gibi kayıyo
Busrasahinnn iremss evet ne yaZıkki kayıyor sıkıntı oluyor oda önereceğşniz tayt linki varmı baksam bende
Elfvli Busrasahinnn yok sıkmıyor. Tayt esneyebiliyor. Birde 5 kg aldım. O yuzden de rahat kullanıyorum.