seddkilic05 Kızlar herkes göbeğin aşağı düşmüş göğsünün altı boşalmış diyor normal mi acaba ya erken doğum felan olmaz dimi
Ece003 seddkilic05 benim en başından beri aşağıda erkek bebek karnım top gibi yuvalak doktor erken doğum riskin yok dedi 33. Haftadayım
Ece003 seddkilic05 banada hep erken doğurursun diyorlar ama doktor erken doğum riskin yok dedi bence doktoruna sor insanlar boş boş yorum yapıyorlar 😄