Esraustaoglu 30.haftama kadar sütle idare ettim doktorum sordu sonra senin miden yanmıyırmu diye bende yanıyor ama ilaç kullanmak istemediğim için size söylemiyorum dedim🙈 süt içiyorum boğazlarım midem yandıkça dedim oda bana kısa vadede çözer ama daha fazla asit salgılarsın ve fazla süt iyi değil dedi şurup verdi ilk bebeğimde (erkek) son haftalarımda hafif yaşamıştım ama bu hamilelikte(kız) mahvoldum ağzımdan asit fışkıracak gibi biraz geç kalayım şurup içmekte kulaklarıma varana kadar yanıyorum