Clementinee asla net bir cvp alamayacağız bir soru 😊 inanın herkesin doğumu kendine özel. İkisinin de artı ve eksileri olabiliyor. Ben iki doğumu da yaptım. Normal doğum benim için bir travma olarak kaldı. Sezeryan ise prenses 🤷♀️ tam tersini yaşayan da var. İyileşme de normal doğum da 3 ayda zor toparlandim ben içli dışlı kesi yırtık olmak üzere 25 dikis attılar. Sezeryan da 10 gunde hersey normale döndü.