Kızlar baya bir süredir olmuyordu tedavi oldum çatlama ignesi femera falan kullandım. Korona oldum eylülde ara vermek zorunda kaldım saç dökülmesi vardı o yüzden ilaç vs kullanıyorum diye tedaviyi birakmistim tamamen 5 aydır hastaneye gitmiyordum.. 5 gün gecikince test yaptım pozitif yarın sabah gidip kan vereceğim 😀❤ Allah isteyen herkese nasip etsin sizinlede paylaşmak istedim