Merhaba hanımlar ben 4 yıl kadar lazer de dahil olmak üzere bir doktor eşliğinde poliklinik de çalıştım hamilelik döneminde lazer yapılıyor fakat şöyle bisey var doktorunuz onay vermesi lazım çünkü çoğu yer bu sorumluluğu almaz doktor izni olmazsa Allah korusun herhangi bir durum olursa bebekle alakalı hiçbir iş yeri bu hatayı kabul etmez en iyisi onay alın bana göre bir sakınca yok benim kuzenim bile özel bolgesini doğumuna kadar yaptırdı tertemiz gitti bende yaptırıyorum ayrıca