Busra_y Kızlar bebeğim mememi almıyor ilk baş çekiyordu şimdi mama verince onuda bıraktı nasıl aliştircam lütfen yardım
Hilal-95 Busra_y sikikon ucla bn öyle biberonunu bıraktırdım avent silikon ucu kullandım 50 gün snra onuda bıraktık🤣
Bbaby34567o Busra_y Benim oğlum da tutmuyodu silikon uc la tutturdum canım şuan 3 ay 16 günlük meme reddi başladı şimdi de 1 haftadır 🤦♀️
Hilal-95 Busra_y bnmkıne küvezde vermışşler öle alışmıştı sıpa ama bıraktı şükür sılıkon uc baya işe yaradı inşallah sanada yarar emsınler ya inşallah çok önemli çnkü
Guler93 Eğer pompanız varsa önce onunla sağıp sonra bebeği emzirmeyi deneyin. İlk başta gelmediği için emmek istemiyordur.
Busra_y Guler93 denedim canım ama bı türlü sütü artıramadim enjektörle mama verdigim için memeyi çekmeye üşeniyor 😑
Bbaby34567o Busra_y İnşallah canım inşallah çok moralim bozuk sütüm az mama +meme gidiyorduk doğduğundan beri sütüm karnını doyurmasada ilaç yerine geçiyordu şimdi artık onuda almıyor aç da koyuyorum yine almıyor memeye gelince öyle bir ağlıyor ki sesi gidiyor
Hilal-95 Busra_y o acıyor be kuzum ama yara için evicap kullanablırsın vitamın bebeğede bi zararı yok eczaneden almstm ben