RumeysaNur34 vuslat_ekimde aparatı ve bezleri mevcut zaten hazinesine su koyuyorsun siliyor normal süpürme modunda Mop aktif değil canım istediğin zaman aktif oluyor
Ecmgn vuslat_ekimde yokya öyle aşırı ıslatmıyo zaten seçebiliyosun akıtma derecesini ben memnunum resmen elim ayağım ☺️
Denodemo vuslat_ekimde 9 aydir kullaniyorum asiri derecede memnunum, evimde kedimde var Dreame bot L10 pro var, fiyatli ama baska tavsiye etmem, ailemde ve arkadaslarimda baska modeller var kiyas kabul edilmez. Gerekirse para biriktir ama bunu al derim
2Prens-annesiii gurbetcianne97 peki ingilizce kurulum garanti vs sorun oluyormu hiç, uygulaması vs ingilizce degilmi, zorlandinizmi kullanirken kurarken
gurbetcianne97 2Prens-annesiii hiç bir sorun yaşamadım dili Almanca kullanıyorum kurulumu güncellemeleri çok basit 5. Ay gibi aldım hatta az önce ayarlara tekrar baktım türkçe dil seçimi gelmiş🥰
Berru vuslat_ekimde ben geçen sene Ağustos ayında aldım Xiaomi vacuum mop pro aldım hem süpürüyor hem sıliyor.Hamile olduğumu ogrendigim ay aldım.İnajilmaz elim ayağım oldu.Riskli ve sıkıntılı bir gebelik geçiriyorum elim ayağım oldu valla.ben kahvaltı hazilayip mutfak topluyorum o sağolsun süpürüyor.ama ben haftada bir kere normal süpürgemi çalıştırıp koltuk üstleri dip köşe temizlik yapıyorum .diğer altı gün robot süpürge hallediyor
gurbetcianne97 2Prens-annesiii rica ederim ne demekkk makine hakkında soruların merak ettiklerin varsa özelden ulaşabilirsin detaylı bilgi resim vs atabilirim🥰
2Prens-annesiii gurbetcianne97 filtre temizliği ni ne sıklıkta yapıyorsunuz, yikamak mi gerekiyor filtreyi, bir de deterjan kullanıyor musunuz mopta