Arkadaşlar merhaba. Dün aşırı bir bel ağrısı başladı yemek yaparken, yürürken bile batıyordu birşey. Yatınca geçmişti çok şükür. Bugün gn boyunca hafif ağrıdı, şimdi yine çokta şiddetlide olmasa yürürken ağrıyor. Yatınca hafifliyor. Sizde oluyor mu böyle. Korkmaya başladım. Doktordaydım salı günü plasentan aşğıda dedi, korkulacak birşey var mı dedim, hayır yok daha çıkabilir bebek büyüdükçe dedi. Çkk korkuyorum. Sizce neden olabilir, çokta ayaktada durmuyorum