Kızlar bugün kontrolüm vardı son adet tarihine göre 30+0 haftalık gebeyim. Doktorum bebegin kafa çapının 32 haftalık olduğunu ama vücudunun 30 haftaliga uygun olduğunu söyledi. Kafa çapının bu sonucu vermesinin de herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Yasayan var mı? Doktor öyle söyledi ama aklıma takılmadı değil