Ozlem0 Sabah uyandım akıntım ve hafif pembe kan geldi geçer diye oyalandım ama bel agrım ve sancım da var
Glsm_kp36 Lütfen beklemeden hemen doktora gidin Yerleşme zamanında oluyor Bende yaşadım bunu Doktora gittim hemen iğne hap serum yaptılar sonra bol bol dinlen dediler
Zehra9616 Ozlem0 acile git cnm ayniyiz aslinda kasilma derdim ama lekelenme diosun nisan oyle olmaz sancinda varsa hemen git