transver sonrası 12. günbetahcg 29.7, 14. gün 93 15. gün lekelenme kahverenk az , 16. gün beta 44 (cihaz bozuldu 4 saat sonra sonuc cıktı ne kdr guvenlı) 17. gün bugun 71 (başka hastanede) ,, şimdi 2 embrıyo transver edıldı 1 iyi 1 orta kalıte acaba 2 embrıodan bırı sonlanrsa bu şekılde mı oluyor beta düşüp tekrar cıkan var mı arada kaldım pazartesı tekrar kan vereceğim başına bu tarz bısı gelen var mı