Cansucan Selam anneler , bugün 23 günlük bebeğim var, bebeğim doğduktan ertesi günü hastanede sonrada 5. Günü sağlık ocağında topuk kanı verdik bugün aradı hemşiresi fenilketüneri olabilir ama Korkma tekrar topuk kanı alıcaz genelde yeni doğan bebeklerde oluyor 2. Testte Düzelir dedi bugün kan verdik tekrar hemen çok strese girdim varmı başına böyle birşey gelen 2. Testte düzelen☹️
Ebrarrebral Cansucan inşaAllah test sonucunuz temiz çıkar benim yegenim fenilketonüri hastası çok şükür şu an 6 yaşında ama çok zor
Mrvmna canım aynısı benim başımada gelmişti kızımda arayıp bidaha istediler çok korkup gecelerce uyumamıştım çok araştırmıştım ama sonuç temiz çıkmıştı çok şükür hiç korkma hemşireninde dediği gibi yenidoğanlarda oluyomuş böyle çok çok büyük ihtimal öyledir bol bol dua et sağlıkla büyüt yavrunu inşallah🙏
Cansucan Mrvmna inşallah valla acayip gerildim aslında bi yandan içim rahat bi yandan vesvesem bol içim içimi yiyor dokunsan ağlayacağım😞😞 inşallah düzelecek 🙏🙏