Melekk32 Kizlar 29+3um ve göğsümun hemen altında batma gibi kasılma gibi biseyler hissediyorum bu ne olabilir zor nefes alıyorum
Ccgdm Melekk32 bebek kaburgaya baskı yapıyor benimde özellikle akşamları karnım şişince baskı yapıyor
Suzanne Bebek büyüdüğü için mideye safraya baskı yapıyor bu yüzden batma oluyor dediler bana, aynı şikayetler bende de var 😊