Kızlar nst de tansiyonum 9/6 çıktı normalinden düşük hamilelikte normaldir belki ama 2 hafta sonra doğuma giricem Allah’ın izniyle üstüne açlık ve heyecan da eklenecek belki daha da düşecek böyle bir durumda ne yapılıyor acaba düşük tansiyon yaşayan var mı sezeryanda