Bende 11 haftalık gebeyim sizin gibi ilklerde çok iş yapıyordum. 6. Haftamda lekelenme oldu fitil kullandım artık temizliğin üstüne o kadar düşmüyorum riskim geçene kadar kendinize yazık etmeyin o kasık ağrıları bende çokkk oldu ağlıyordum artık ama uzanıyordum ilaç falan da almadan uzanıyordum