Melekk11 bende hayat hastanesine gidiyorum çok kalabalık olması dışında memnunum özlem ballıya gidiyorum daha önce dış gebelik geçirdim doruk hastanesinde oyaladılar resmen belli değil dış gebelik olabilir haftaya gel bakalım gibisinden bende aynı gün özlem hanıma randevu alıp hayat hastanesine gittim ve sağlıksız bir gebelik oldugunu söyledi erken farkedilmeyle bende bir sağlık sorunu yaratmadı şimdi ikinciye hamileyim yine özlem hanıma gidiyorum allah gönlüne göre versin canım rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın :)