Deletedmom_6 Ananasın düşük yaptığını okumuştum ama ananas yemedim mango ve ananaslı soğuk çay içtim galiba psikolojik olarak karnımı ağrıttı 4 bucuk aylık hamileyim bana zararı olurmu ki 🤷🏼♀️
ilkbeybiannesi Hayır bir zararı olmaz sonuçta kür yapmamışsınız ki meyve suyu gibi içmişsiniz bir şey olmaz psikolojik ağrıdır
Suzanne Hayır canım olur mı öyle şey ananasında fazla tüketmenin zararı vardır ben gebeliğim boyunca 2 tane ananas yedim Allah’a şükür hiçbir şey de olmadı
alonee Clk56 daha bu hafta yedim hiç bişey yok Allah aşkına iyice araştırmadan yazmayın şuralara şöyle şeyler insan korkuyor
Clk56 alonee ne yazmışım acaba yedim bisey olmadi yazdım yazılanı anlamadınız herhalde zaten doktorda olması için bir oturuşta 2 3 tane yemen lazım diyor
Esrasnmz13 Ananas çayını rahim açıyormuş doktorum bana. Son aylarda içmeye başla dedi kolay doğum olsun diye siz Gine’de dikkat edin doktorunuza danışın