BaLevLat34 benım ilk gün bilmiyordum tabi o gece hiç uyumadım yani uyuyamadım bogazım agrıdı halsizlik bir şey olduğu belliydi ertesi gün ateşlendim neyse doktora gittim test verdım pozitif olduğumu ögrendım sonra işte bıraz kaburgalarım agrıdı halsizlik ateş hepten gitmişti bogaz agrım da gitmişti sonra gribe döndüm kafamın arkadaşın da agrı oldu bu kadar ama sesım hala kendıne gelmedi sana da cok geçmiş olsun canım