Srklc kubrasucu 21 hafta oldum istersen yaptırabilirsin dedi yapan doktorların listesini verdi zorunlu değil dedi
EmineRdvan14 Ckh--- ben ilk gebeligimi öğrendiğim de ona gittim ultrosanla baktı hiç bsey soylemedi sadece kese var dedi folikasit verdi gönderdi kaç haftalık olduğunu bile söylemedi çok sinir olmuştum
EmineRdvan14 AysegL89__ ilk devlete gittim sabah 7 de sıra aldık ilk gebeligim olmasına rağmen doktor bilgi vermeyince mecburen özele geçtim bende şuan Medicana ya gidiyorum Hüsnü alptekine
Mlkbrn mavi_kus bende hacer hanımı çok sevdim fakat hastane ortamını falan bilmeyince medovadan devam ediyorum ki medova yı da seviyorum eltim orda dogum yaptı ve yanında kaldığım için hizmetleri olsun ilgilenmesi odaları olsun çok iyi di
dondurmalibebegim Prenseslerimm_3 profilime girip açtığım postları okuyup nil okurun gözetimindeyken bebeğimi nasıl kaybettiğimi okuyun lütfen. Ne gidin ne de başkasına önerin