Nananusha bence bebeğe bağlı ya mesela arkadaşımın biri en pahalı emziği aldı bebeğine ama bebeği istemedi. Gitti basit emzik aldı o emziği sevdi.
Ben biberonu avent emziği nuk tercih ettim bakalım sevcek mi. Chicco nun kötü bi marka oldugunu düşünmüyorum