betuss5 Dun belden uyuşturmali sezeryan oldum.Bugun gazim olmadi ve gaz cikarmadan taburcu etmiyorlar sivi sey harici yedirmiyorlar .Papatya cayi ,rezene çayi ,kayisi suyu denedim ne yapmaliyim ?
Derin0712 betuss5 lavman isteyin canim o zaman cikiyor gaz hemende taburcu olursunuz ben 3 ocakta dogum yaptim bir gece kaldim lavman yapalimmi dediler olur dedim ortalik malum hastalik kapmak istemedim bir saat icinde ciktim lavmandan sonra
ikicocukmeselesi betuss5 kayısıyı evde kaynattır birine blenderdan geçirsinler tortulu bir şekilde iç hemen fayda eder
Gonul_enes betuss5 lavman istesene, bende gaz cikartmadim lavman olunca buyuk abdestimi yapinca cikarttilar
BBabyy betuss5 merhaba öncelikle geçmiş olsun Bebeğiniz hayırlı olsun 💜 Petibör bisküvi ve çay için o sizi rahatlatır ayrıca sütünüzü artırır
betuss5 BBabyy saolun tesekkur ederim ne sorsam yasak diyorlar 2 gundür cay kahve meyvasuyu iciyorum.Petibor yeyim bisi olmaz
Maaaile betuss5 Aslinda cikolataya izin vermeleri lazim,bitter ve nescafe bas ağrısına iyi geliyor diye tuketin diyorlar