Hande_G Omerinannesi3223 29 üncü haftadayim benimde aynı odemden oluyor iki parmağım uyuşuk sabahları daha kötü oluyor
Yinehusran Omerinannesi3223 benim de öyleydi parmaklarım uyusuktu kalsiyum verdi doktor geçmedi doğurdum geçer sandım arttı bile ama 1,5-2 ay sonra hiç bi şey kalmadı tedirgin olmayın yabi geçmeyecek gibi gelmişti bana da şimdi eski haline döndü.
edatopcu27 Bende de var aynı sorun özellikle sağ elindeki parmaklarımda daha yoğun yaşıyorum sabahları kitleniyor iki elimin parmaklari doğum sonrası geçer diye düşünüyorum zaten iki ay kaldı