Mavi20 goksum biraz önce bi arkadaş yazdı yukarıda ki yorumlarda var gaz yumağı doğdu diye 😂 doğrudur yaşayan bilir inşallah diğer bebeklerinizde olmaz 🙅🏻♀️ Doğru bilinen yanlış demek ki öyle düşünüyorum 🤔
Mavi20 Byncdii amin buraya hep güzel şeyler yazmamız dileğiyle 🤗 analık burada başlıyormuş demek ki 😇
mrymdnr Esenuygurr bende sizin gibiyim sade içemiyorum içine limon sıkıyorum bir sakıncası yoktur diye düşünüyorum ama
Eyllmrtsln Ebubekir meyvelilerin bir faydası yokmus aksine zararı oluyormuş içindeki katkı maddelerinden dolayı sadesini tavsiye etti doktorum kasık ağrılarına karsı da magnezyumdan sonra soda iyi geliyor