Clk56 Ben 27 yaşındayım benimde ikili riskli çıktı ilk gebeliğim de hiç böyle şeyler yaşamadım kombine risk 1518/1 çıktı doktor milli piyango gibi düşün sana çıkabilir de çıkmayabilir de perinatoloğa yönlendirdi perinatolog da bir problem görmedim dedi çok şükür detayliya gidicem on gün sonra
Ama neler araştırmadım neler izlemedim kimlere sormadım okadar çok ağladım ki ultrasonda temiz deselerde hep bı kuşku içimde