OyaAy Nasipse 2 Şubat’ta sezaryenle doğum yapacağım. Hala gecelik bulamadım. Ya çok uyduruk yada çok pahalı geliyor. Var mı tavsiyeniz? 🤗
ikicocukmeselesi OyaAy ben pgrcrlik değil pijama takımı aldım suwenden kumaşı falan çok güzel tavsiye ederim
Denizvegokyuzu OyaAy İndirimdeyken pentinin emzirme özellikli geceliğini aldım bide trendyol ürünlerinden bı gömlek model aldım ikiside uygun ve kullanışlı aynı zamanda her daim kullanacağim ürünler 😁
OyaAy Pentide bulamadım. Suwende beğendim beden kalmamış. Sezaryen olcagim için pijama takımı olarakta istemiyorum. Vigenza ya bakmadım. Bakayım orayada. Teşekkürler kızlar 💕
Mltm07 OyaAy pentiye gitmistim magazada yumusacik kaliteside guzel goguste astarli olunca hem emzirmeye uygun hemde sutyene gerek yok cok sevmistim fiyatina baktim 250 ydi dedim neyse almadim trendyoldan buldum favoriledim bir indirime geldi yari fiyatina aldim 😊 cok memnunum suandada baya indirimde ustunede gri sabahlik aldim lcwaikiden https://ty.gl/z9aumx1748 Birde pentiden guzel bir alt ust takim aldim dugmeli lohusa geceligimi ve alt ust takimi tamamladim boyle 😊
minikprensesimm https://ty.gl/3fmqatfolo Canım ben bunu aldım çok güzel kumaşı da dokusu da ve resimdekinden çok ama çok daha güzel kollarının ucunda küçücük minik gübür detayları var 🥰ben çok beğendim
Barlas_mom minikprensesimm Kaç kilosunuz kaç beden aldınız bunu acaba ? Ben kilo alınca hamilelikte bedenimi anlayamıyorum şuan 🙈🤷🏻♀️
OyaAy Ya ben çok kilo aldım hicbiseyi yakistiramiyom kendime🙈😂😂 aldıklarınız güzel ama bana olmaz onlar. Patlamış mısır gibiyim🤣
Orsta OyaAy ben waikikiden onu dugmeli normal pijama takimlarindan alicam. Uzerinede oturup kalkarken kalcami kapatsin die sabahlik alicam , yine waikikiden. Bosuna takimlara o kadar para veremem
OyaAy Orsta ben LCW internet sitesinden almıştım. Benim göğüsler çok büyüdü düğmeler kastı o yüzden iade etmek zorunda kaldim
minikprensesimm Barlas_mom canım suan 1,66 boy 76 kiloyum m beden aldım çok rahat çok güzel oldu s bile olurmuş diyorum ben doğuma 3 haftam kaldı zaten
Gkcdila OyaAy Bende çok araştırdım bunu bulabildim sezeryan olacak iki tane önü düğmeli pijama koydum