30+6 de suyum geldi. 31+2 de normal doğum yaptım. 45 cm ve 1985 kilosunda doğdu. Ama enfeksiyon vardı. Entübe oldu solunum cihazına bağladılar. Ca değeri düşük olduğu için göbek katateri takıldı. Durumu kötü idi. Bugun ise kalbi durdu 20 dk müdahale ile geri döndürmüşler. Şimdi de kanını değiştiriyorlar. Menenjit olmuş. Sürekli kötü haber alıyorum ama iyi düşünmek istiyorum. Böyle yaşayıp bebeğine kavuşan var mı 😢