23+4 haftalık hamileyim. Korona testimin pozitifti. Bugün 7. Günüm. Çok şükür hastalığı büyük oranda atlattım. Hastaneye gidip kontrollerimi yaptırmak istiyorum hangi bölüme gitmeliyim sizce ? Daha önce giden varsa ya da bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi ne yapmam lazım bilmiyorum