cennetkokulum_ Kızlar 22 günlük bebeğim var canım bi kaç gündür çiğ köfte çekiyor ama çocuğuma gaz yapar korkusu var yapar mi sizce bana bi akıl verin lütfen
metehaninannesiii cennetkokulum_ yedogin hersey gaz yapar doktorum bana yememezlik yapma ye ki sutun olsun ilk 3 ay bebeklerde gaz problemi olur demişti bende yedim ve çiğ köfte de cok yedim bisi de olmadi
cennetkokulum_ metehaninannesiii tamam canım valla korkuyorum yediğim herşeyden 😅 analık duygusu acı çekmesin istiyorum ama can çekince de bisey yapamıyosun
cennetkokulum_ ikiprensesannesiii siparis veriyim dürümü eşim yapar içerisine kimyon katarım olmadı 🤭
blueberyy00 cennetkokulum_ birçok arkadaşta demiş zaten ne yesen yapıyor diye o yüzden hicbirseyi kisitlamiyorlar bizde alışır bebek de diyerek ayrıca koftedede kimyon var gaz yapmaya da bilir herşeyin uzerinede kimyon çayi iç bir fincan çok rahat olursunuz ikinizde
Serapcemre cennetkokulum_ canm tane kimyon al kaynat bir çay kasıgına bir bardak iç hiç bir şey olmaz bebişler dünyanın gazını da cıkarsa gazları bitmez🤦♀️