alpinannesiiii Kızlar nişan geldi sümük gibi beyazdı benimki herkeste değişiyormus galiba salı günü yatışım yapılacaktı sizce hemen sancım gelir mi ya haftam doluyo cünkü artık
kadifemsii alpinannesiiii nişan geldiği gibi doğum olmuyor korkma . Kendini gözlemle sancın gelirse ve sıklaşırsa gidersin hastaneye
Liyuzamom alpinannesiiii benimde dün aynı sümüksü şeffaf beyaz geldi bugünde aynı miktarda geldi 🤷 anlamadım bende ama beklemedeyim hemen doğum olmuyormuş
alpinannesiiii kadifemsii biliyorum geldiği gibi olmadığını ama haftam bitmek üzere olduğu icin hemen olurmu acaba diye düşündüm
Seryy Liyuzamom benimde baya fazla oluyor arada beyaz baya katı. Nişanın Bi rengi olmalı diye biliyorum
incisu alpinannesiiii canım o bende de oldu ama değilmiş doktora sordum dün akşam ilişkiden sonra geldi bu sabah benim ki pembe renkli
Liyuzamom Seryy bende bilmiyorum internetten araştırdım olabilir diyor hiç böyle upuzun bi akıntım olmadı çünkü hem dün akşam hem bu sabah
alpinannesiiii Seryy ben beyaz diyede duydum kişiden kişiye değişiyormuş benimkide normalde katı beyaz gelir ama bu bildiğimiz sümük gibiydi yani orda anladım farklı olduğunu
Kbrkrt alpinannesiiii ben nişandan bir gün sonra doğurmuştum nişandan 4-5 saat sonra sancılar başladı ufak ufak akşam 9 gibi doğurdum. Ama suyum falan gelmedi hastanede patlatılar hastaneye girdikten 50 dkka sonra bebeğime kavuştum sancı gelirse de biraz evde karşılayın .inşallah sağlıklı kolay doğumunuz olsun🌸
alpinannesiiii Kbrkrt nisandan hemen sonra doğuranda var haftalar sonrada belli olmaz tabi insallah benimde dizin gibi olur cünkü salı günü tam 41 oluyorum 😫