Brvndkm 14 haftalığım ve şimdiye kadar hiç belirtim yok. O yüzden korkuyorum belirti olmayınca daha da zor😞
Mehtapca06 Brvndkm niye zor benim ilk gebeliğimde hiç birşey hissetmiyordum o miss bunda da ara midem acimasa yine hiç birşey hissetmiyorum 😂
Smyye1B Brvndkm Bende öyleyim hiç belirtim yok kendimi hamile gibi hissetmiyorum 16cı haftadayım bende 😇 Çok şanslıyız bence 🥰
kadifemsii Brvndkm 14 haftalıksın . Daha zor dediğin durum en kolaya en güzeli aslında . İnşallah sonuna kadar böyle devam eder