emine1453 @“SeldaS”#p19928250slm canim evet bn ta denizliden geldim gittim bnim doktorum kerem bey di ıyi güler yüzlü ilgili birisi tavsiye ederim
emine1453 SeldaS evet biraz yıpratıcı bi süreçti ama denizlideki doktorlar hiç ümit vermedi bize o yüzden araştırırken irenbeyi bulduk ve memnunuz ilk iki denemede kimyasal oldu 3 cü de tutundu çok şükür şuan 4+5 gunliguzz
SeldaS emine1453 oyyyyşşş maşallah sağlıkla gelsin 🌼bende 7hafta 4günlüğüm kendi doktorundan memnun kalmadım ikiz dedi sonra kalbi durmuş birinin dedi diğer bebeğimin yanında yuvarlak bişey daha var açıklamasını yapmadı resim eklemeyi bilsem atardım sizede 🌼
emine1453 SeldaS Anladim canim bende pek anlamam ama sen yine de ıyi bi doktor a got yani rabbim diğerini kucağına almayı nasip etsin insallahhh