39+3 üm, sancım gelmicek diye çok korkuyorum 😂
Doktorum sende hala belirti yok dedi beni telaşa soktu, gelmezse suni sancı verilcek istediğim gün 😂 sanırım ufacık bi sancım gelse veya bişey olsa sevinç çığlıkları atıcam 🙈😂 40 a girince tekrar gidicez benden haber beklicek ama doktor niyese bi an önce doğurtma telaşında benide telaşa sokuyor ben 40+ ları kendi sancımı bekleme modundayım