enfeksıyon cıktı hastanede ıdrar tahlılı verdım orta halli dedi ama enfeksıyonun var çok yuksek degıl dedı monurol şase verdı , ben normalde cok su içerim bırkaç gundur ıcemıyorum mıde yanmama ıyı gelmıyordu sankı su, sanki ıdrarımın orda yanma agrı var o nasıl gecıcek bebege bırsey olmaz dımı😞