Merhaba arkadaşlar benim 13. Haftadan beri iç çamaşırımda hafif kahverengi lekelenme oluyor enfeksiyon çıkmadı fitil kullandım geçmedi en son bugün vajinal kültür verdim. İlginç bi durum ki lavaboya gittiğimde falan değil sadece çamaşırımda çizgi şeklinde leke olarak görüyorum. Şu anda 15+5 haftalık gebeyim doktor böyle şeylerin sürekli bir açıklaması olması gerekmiyor dedi. Aranızda buna benzer durum yaşayanlar oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim