esmanurky Merhaba kızlar bu ikisi arasında kararsız kaldım buhar makinesi alacağım ama kullanıp memnun kalan var mı veya siz hangisini kullanıyorsunuz ? https://resimyukle.io/g/ionsjxEcBn
Annenaz esmanurky benimki üstelikine benziyor markası da aynı kare olanı. Güzel bence . Yeterince buhar veriyor. Ama dermaadan da cok memnun olan var