biroglanannesii Fd2012 Bana doktorum istediğin boyayla boyayabilirsin demişti . Sen kendi doktoruna da sor tabi 🙏
grbt55 Gzmmmmmm11 nasıl boyadın hangı renk banada anlatır MSN bende istyrm ama bebgm için yapmyrm ve bu tarz şeylere de ihtycm var piskolojik olarak
grbt55 biroglanannesii bir zararı yok mu canım çogu kişi olmaz dıyor kuaöförlerde doktora danışın diyor kimyasaldan dolayı
biroglanannesii grbt55 Valla ben sordum ama boyamadım canım . İstediğin boyayla boya dedi . Doktorumda baya iyi bir doktor yani . Tabi sen kendi doktorununda dediğini dikkate al