Seda_korkmaz06 Devlete gidiyorsan bi kaç hastaneden daha randevu al canım ben birine bağlı kaldım 3 hafta sonra gel dedi ilgi sıfırdı maalesef kaybettim. Şimdiki aklım olsa hastaneleri gezerdim . Birde folik asit söyledi mi . Ben senin yerinde olsam 6. Haftamda giderim hemde bebeğin kalbini duyarım ama doktor gel dediyse git tabi , kese belki hiç görünmeyebilir doktorlar boş boş knsuyor bazen kötü bise derse kafana takma