Kızlar 5 gün önce doğum yaptım. Benim göğüslerim çocukluğumdan beri sıkıntılı. Yanmıştı. Ucunun biri dümdüz. Diğerinin ucu da kahverengi bölmesi yok sadece sivri bi uç var o kadar. Sadede onunla emzirebiliyorum ve sütü çok az. ötekini asla tutamıyor sıksam da tutamıyor sonra ağlıyor çatlıyor çocuk ağlamaktan. Sağma makinesini de denedim çıkmıyor bile süt ama taş gibi şu an. Bebeğim de 4360 gr doğdu. Hastanede hem o göğsümle emzirdim hem de mama verdi ebeler kilosu fazla diye. Taburcu olduk 3 gün önce. Göğsümün biri yetersiz biri yok sayılır😔 ee mama veriyorum haliyle. Doymuyor sürekli mama istiyor.
Sma Optipro mama aldım onu kullanıyorum.
Acaba bebeğim susuz kalıyor mudur? Anne sütü alamıyor sadece mamayla bebeğim ne kadar sağlıklı olabilir? Sürekli ağlıyorum kimseyle konuşamıyorum. Çok mama yediriyorum diye vicdan azabı çekiyorum ama napayım doymuyor ki 😔 doktora sorsam zaten hastanede mama veren kendisi. 3-4 saat uyuyor uyanmıyor karnı acıkınca uyanıyor sadece. Napayım bi akıl verin bana delirmek üzereyim😔😕