Estur Blgnr hayır canım değilsin ne yazıkki bende 36. Haftadayım ellerim ve ayaklarımdan alev çıkıyor resmen gece buz kalıplarıyla yatıyorum sürekli kalkıp yıkıyorum ama geçici bir süre idare ediyor
Estur Blgnr aslında benim için hiç öyle değil canım çünkü daha hazırlıklarımız bitmedi. Dolabımız gelmedi bayram üzeri derken anca doğuracağım sanırım 😂 ama bu maraton iyi oluyor zaman geçmese daha sabırsız oluyor insan