Kızlar 12+6 haftalık gebeyim bu ikinci koltuk altımda çıban çıkıyor ama traşla alakası yok traş sonrası olmuyor ve gerçekten ceviz büyüklüğünde oluyor közlenmiş soğan falan sardığımda içindeki enfeksiyon akıyor bunun için sağlık ocağına gitmiştim augmentin diye antibiyotik yazmıştı gebe olduğumu söylemiştim ama cesaret edemedim bişey olursa diye ve şuan tekrar çıkıyor acaba ilacı içsem bi zararı olur mu bunun için bi sağlık ocağı yerine bi doktora mı görünsem