tosbikveannesii Minikprens22 yok kuzum öyle paket yok zaten eğer doğumu.murat hocadan istersen 2000 normal 800de sezeryan sanırım ama ben kontrole murat hocaya gidiyorum doğumu ona gelemiycem malesef.s
Minikprens22 tosbikveannesii anladım canım bende ilk doğumda sezeryan doğum yaptım o zaman 2019 da 500 du
Tuqba27 tosbikveannesii ben normal polıkınlık kontrolundeyım acaba murat hocaya gıtsem sezeryan yaparmı suan canım aynı fıyata yoksa farklı mı oluyor
Tuqba27 Bende suan tıp fakultesınde normal hastayım ama gıdıp murat hocaya sen yaparmısın sezeryanımı desem yaparmı yoksa bastanmı gıtmem gerekıyodu kızlar 😔
tosbikveannesii Tuqba27 yılda değişiyor galiba canım ben Haziran’da basladim ozamn sormuştum 1500 dü.normal sezeryani hatırlamıyorum ama 🤗 isterseniz arayıp sorun bı tam bilmiyorum ama yada msjla sorabilirsiniz kendisine
tosbikveannesii Minikprens22 Allah bağışlasın inşallah. Bebeklerimizide sagsalim alırız kucağımıza inşallah . Öncedendemi murat hocaya gelmiştin yoksa polikliniğinemi
Minikprens22 tosbikveannesii Allah razı olsun sizde evladınız kucağınıza sağ salim alın inşallah evet oncedende geldim murat hocaya ilk gebeligimde
tosbikveannesii Minikprens22 nasıldı canım doğum felan kedin ona yaptır dermisin doğumunu Sezeryan bnmki dedin ama isteğe bağlı epidural varmı ki normal doğum için bilgin varmı bide hastane oda feln nasldi rica etsem anlatirmisin 🥰
Minikprens22 tosbikveannesii canım şöyle birşey ben devlette normal doğum olacaktı ama benim 14 saat sancı çektim ve açılmam olmayınca kendi isteğimle sezeryan oldum eğer normal doğum yapabiliyorsan inşallah hakkında hayırlısı neyse o olsun ama Ben ebidural sezeryan doğum oldu benim ikincide sezeryan olucak bakalım hayırlısı