Bsrdncrn Merhaba, açık pembe şeklimde kanamam oldu. Doktora gittim bebekte birşey yok dedi. Ama yine de bir tane iğne verdi birde varjinal fitil. Bu durumu yaşayan var mı? Düzelmeniz ne kadar sürdü? 8. Haftadayız bu arada
Evinru Bsrdncrn canım benim 7hafdDa oldu pembemsi sadece bikez sürekli gelmedi yani doktora gittim bişey yokdu yinede fitil kullanyorum