tubaaden neyse gidip geliyorum testler vs sen hamile değil çikolata kistin var hemen yatış yapıp alalım ameliyata dendi istemedim. Kimse yok diye. 2 hafta git gelsen snr yok miyom yok çikolata kisti yok sağlıksız derken başka hastaneye gittim . Orada 8 haftalık hamileydim ve kalp atışı vardı :))) hemen eşimi aradım . Drlar oy birliği ile sonlanması ama rahim alınmasına karar verildi sadece bir prof hayır bu sağlıklı gebelik ve risk taşımıyor rahim kalacak takip edicem dedi 2 hafta snr herşeyin düzgün olduğunu öğrendim ve ignelerim yeniden başladı. Şuan çok şükür 24 haftalık bir kız annesi olmayı bekliyorum. Doğum esnasında miyom alınacak sezeryan olacak tupler bağlanacak vs vs vs sknt lar . Ama çikolata kisti deyince Dr çok şaşırıyor nasıl hamile kaldım ve nasıl kaldırabilirsiniz. Diye . Herkes ayrı şey söylüyor ama şuan 27 yaşında 19 aylık bir anneyim. Ve 24 haftalık da hamileyim. Demem o ki hiçbir şeyden ümit kesilmez mis. Ve oğlum afedersiniz 2 kizimsa 1 seferde oldu . Çok şükür Rabbime isteyen herkese versin. Bu arada ne miyom ne de çikolata kisti için tedevi gördum. Şuan bir Dr kistin yok olduğunu biri ise küçüldüğü söylüyor . Hayırlısıyla herkes bebisimi alsın kucagina