Merhaba kızlar benim adetim 7 gün gecikti en son adet olduğum tarih 12 aralık bitiş 15 aralık ovalasyon testleri kullanıyorum dün ve gecikmenin 3.günü test yaptım negatif çıktı sizce hamilelik olabilir mi böyle durum yasayan var mi adetlerim düzenli bu arada