Gamzeucan Merhaba arkadaşlar aşılamanın 14 günü beta hcg 5.0 cıktı böyle olup sonra pozitif olan vamrı :(
Sevilayozdemir Gamzeucan aşılamadan sonra bu sonuç çıkması gebeliği düşündürdü ayyy insalah vardır 🤲 dualarım seninle
ogrencianne35 Gamzeucan arkadaşım aşılamanın 15 yada 16.günü kan verdi 74 çıkmıştı bekleyin sizinde yükselir inşallah 🙏❤ herkesin sonucu bir olmaz sabır ❤❣
Gulcanalg Gamzeucan ben adetimden 5 gün önce baktığımda 4 cıkmıştı sonra yükseldi 28 haftalık hamileyim kızıma 🥳
Zumranin-annesi123 Aşılamayı bilmiyorum ama adetime üç gu n kala 1.20 ydi negatif dedi doktor adetim gecikti normal test yaptım negatif dedi sonra doktora gittim negatif dedi adet sökücü verdi 20 gün sonra pozitif olduğunu ogrendim
Anne88 Zumranin-annesi123 Valla aynısı başıma geldi ben geçen hafta adet söktürücü içtiğim halde beta 36 çıktı dün yine test verdim 125, çıktı pazartesi bidaha kan vercem hayirlsii inşallah bende bı korkmuyor degilim
Zumranin-annesi123 Anne88 korkmayın benim şuan 4 aylikduphstom kullandım gebeliktede kullanılan bir hap