ezgituraan henüz yeni olduğu için kesem gözükmedi ama kan ve idrar de hamile olduğum çıktı tahmini şuanda 5 haftalık olması lazım sizde de böyle oldu mu
Kokturk ezgituraan bir hafta sonra tekrar gidin doktora devlete mi gittiniz bazen devletin makinaları eski oldugu için de görünmeyebilir yumurtlama dönemine baglı geç döllenmiş de olabilir bence vesvese yapmayın rabbim korur 🙏
Seymaben ezgituraan beta degerinin 2000 lerin ustune cikmasi lazim kesenin gorunmesi icin oda vajinal ultrasonla gorunur buyuk ihtimal 🥰benim oyle olmustu
180720 ezgituraan korkma daha dün ancak görebildik vajinal ultrason ile karından hala gözükmüyor son regl gününden 5+3 gözükse de aslında 4+1 e uyumlu belki seninki de öyledir
Kokturk ezgituraan Değerin daha cok düşük görünmez canım sen on gün sonra git geç döllenme olmuş evham yapma 3000 den sonra aşağıdan görülür dedi dr 5000 den sonra yukardan görünür dedi
Civcivinannesiii ezgituraan bu degerle zaten gorunmez henuz kücük ve erken. Acele etmeyin beta degeri bes binlerdeyken karindan rahat gorunur
ezgituraan 2 hafta sonra gidiyim ama dış gebelik falan olursa diye korkuyorum o yüzden acele ettim öyle bişi varsa erkenden göriyim diye ama onun içinde kesenin gözükmesi gerekiyomuş sanırım ozaman anlıyolarmış
ayse_22 ezgituraan canım bizde bugün 5 haftalık olduk dün keseyi gördük acele etme 7. Haftaya kadar bekle 🐣
minigimiz 100111 bende şaşırdım anlamadım doktor olabilir gayet normal dedi fazla kılolu olmadığın için görünüyor dedi
Bernadenizserkan Benimde 4 haftalıktı değerim 363 çıkmıştı kese yok pazartesi gideceğim inşallah görürüz miniğimizi