Happymonsy İkinci gebeliğim ama bebeğimi hiç bir şekilde hissetmiyorum önceki gebeligimde ederdim sizde durumlar ne acaba bir sıkıntısı mi var diye strese giriyorum 🥺🥺
Zeynepgl Happymonsy Hiç girme canım daha çok küçük ki her hamilelikte aynı da olmaz biz 20 haftalık olduk hala hissetmiyorum ben napim😄 iyi düşün hep zaten küçük bu haftada hissetmemen daha normal