ayse_22 Lesyaca canım şöyle benim çok şükür öyle kahverengi akıntım olmadı hem hamileliğimi çarşamba günü öğrendim dün doktora gittim çok şükür herşeyin yolunda olduğunu söyledi 2 hafta sonra da bebeğin kalp atışlarını duya biliriz 🐣 Bol bol dinlen canım ben çok fazla yormuyorum kendimi ayağa kalkınca yürüyünce çok fazla sancım oluyor o yüzden yormuyorum kendimi 🙈
Zuzuzuzu Merhaba, bende 5+4 günümdeyim. Dün keseyi gördük, 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktor ama bugün sancım var biraz, inşallah bişey olmaz 🤲 Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.
Elifakkara ayse_22 öyle yapıyorum fakat hiç olumlu bir şey söylemedi ne yerleşme kanaması dedi ne progestan önerdi neden diyoruz faydası olmaz diyor.sağlıksız bir gebelik mi onu bile söylemiyor nasipse önümüzdeki çarşamba günü başka bir doktora randevu alacağım bu doktor içime hiç sinmedi.
ayse_22 Elifakkara aynen doktorunu değiştir kendine dikkat et dinlen çarşambaya kadar inşallah kötü bişey yoktur 🥰
Yldzalra ayse_22 benimde ağrılarım vardı 2 gün öncesine kadar ama şimdi ne ağrı ne başka bide yok sadece şişkinliği var bide grip oldum onu çekiyorum burun akıntısı öksürük falan doktorum 2 hafta sonra gel kalp atışını duyarz dedi ama bakalım ağrıları bir anda kaybolan varmi ya böyle çok hafif geçen günkü gibi değil agrlatm
ayse_22 Yldzalra çokk geçmiş olsun canım bol boş C vitamini al meyvelerde al ama benim ağrılarım geçmedi daha çok oluyor bazen 🤦🏻♀️
Meltemsalhogl Yldzalra bende ayni durumdayım ilk haftalar cok kasik bel agrim.vardi sag sol kasik degisiyodu surekli ama bikacgundur hic bisey yok sanki hamile degilmisim gbi hic bisey hissetmiyorum ama ben henüz 4+4 deyim