Zlhiso Merhaba arkadaslar ben 33 haftalikken doktora gttim 2 hafta sonra gel dedi ama izne cikmis ve bayramdan sonra gelicek kimi arkadasim baskasina gt diyor esimde gelince gidersin diyor ama gittigimde 37 haftalik olucam napsam bilmiyorum bi fikir
Esracim Zlhiso başkasına git bence tatlım 37 yıl bekleme. Bende öyle yaptım doktorum izne çıkmıştı bende başkasına gittim
Esracim Zlhiso ay 37 yi bekleme yazacağım yerde yıl yazmışım çok aprdon 😀 telefon otomatik düzeltiyor
Zlhiso Agrim sancim yok diye esim doktorun gelince gidersin deyince karasiz kaldim ya gitsen de bakucak yollucak dedi bnde karasiz kldimdi ama tskler